Monday, March 11, 2013

Son durum

Bugün diyet için kontrol günü idi. Korkarak gittim ne yalan söyleyim. Challange yapıp iki hafta sıkı bir şekilde devam ettim ancak 1 kg indi çıktı :(. Bu işte bir yanlış var deyip geçen hafta yazmadığım sürede olduğunca diyete devam edip spor yapmadım. Emek veriyorum olmuyor :))) Tabi cuma ve cumartesi misafirliklerininde etkisi olmadı değil. Kim içli köfteye hayır diyebilir ;) Neyse sabah doktora gidince kilom aynı çıktı :)))) Ama ama ama doktor dedi ki "gayet iyi". "Nasıl yani" dedim. "900 gr yağdan gitmiş. Kas ve su kütleniz artmış". İlginç değil mi? Neyse ben doktorun yalancısıyım. Spor da bu şekilde iyi dedi. Devam ediyoruz dedi. Challange kaldığı yerden devam ediyor o zaman.  Bundan sonra ara verip devam etmeyeceğim. Sizi de baymış olmayım. Öptüms.

No comments:

Post a Comment