Wednesday, August 14, 2013

Stockholm yolcusu kalmasın ;)

Uzun zamandır istediğim bir gezi hayalim sonunda gerçekleşiyor. Olur mu olmaz mı derken, bir baktım işlerim hallolmuş :) Tabi bunlar, büyük katkısı olan kociş sayesinde oldu. Çok güzel bir evlilik yıldönümü hediyesi oldu bu. (Not: Bunu saymam dedim ama diğer hediyeden daha değerli benim için. Şişşşttt çaktırmayın :))))) ) Çok uzun süre kalamayacak olsam da elimden geldiği kadar gezeceğim bu şehri. Bakalım ne gibi sürprizler beni/bizi bekliyor? Bu sefer tembellik yapmayıp fotoğraflarmı hemen yüklemeye çalışacağım. Herkese güzel günler dilerim ;) Öptüms...

2 comments:

  1. Yıllar önce Mart ayında bir Pazar gününü mecburiyetten Stockholm'de geçirmek zorunda kalmıştım..İnanılmaz soğuk bir hava ve her yer kapalıydı..Sokaklarda donmuştum tek kelime ile..Sonradan İsveçli arkadaşlarım o günün Mart ayının tarihindeki en soğuk günlerden biri olduğunu söylemişlerdi bana..Sonra bir daha yollarımız kesişmedi Stockholmle ama umarım sizin deneyiminiz daha hoş olur..Sevgiler ve resimlerinizi merakla bekleyeceğim..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zor bir zamanda gitmişsiniz. İnşallah güzel olduğu bir gün de gidersiniz. Çok ama çok güzel bir şehir. Sanırım iyi zamanlarında oradaydık. Mutlaka gidilmesi görülmesi gereken yerlerden biri. Ününü hakediyor ;) Fotoğrafları yayınlıyorum. Umarım beğenirsiniz.

      Delete