Monday, March 26, 2012

Diyet ne alemde? Seyir Evresi, SP5

Diyet yazılarını aksattım ama merak etmeyin devam ediyorum. Bozmamaya çalışıyorum. Spor da yapıyorum. Sabah aceleyle çıkınca tartılamadım. Yarını merak ediyorum verebildim mi acaba? Dün Eymir Gölü'ne gittik. Hava güzel, gölün etrafı güzel, insanlar güzel...Acayip mutlu oldum. Gölün etrafında yürüyüş yaptık. Bacaklarım sızlasa da spor yaptığımı düşünerek sızlanmayı unutuyorum ;) Çok güzeldi bu hafta sonu değil mi? Bu kış ne kadar bunaldığımı dışarı çıkınca anladım. Allah'ım sen bizi hiçbir şeyden geri koyma :)

Seyir evresinin 5. günü bugün. Sebze+Protein yiyorum bugün. Dün akşam kendime mikrodalgada ekmek yaptım. http://dukandiyetim.blogspot.com/2012/03/mikrodalga-ekmegi-ve-tost.html burada verilen tarif çok işime yaradı. Diyette ekmek yemeden duramıyordum önceden demek ki az kilo vermemin sebebi buymuş ;) Bu sitedeki diğer tarifleri de yapmaya çalışacağım.

Hayat güzel, bahar güzel, kuşlar güzel, ben güzel... Hayatınız güzel olsun...

2 comments:

  1. Açık havada bol oksijenle yürümek kadar güzel bir spor olamaz.. Heyecanla takip ediyorum diyetin sonucunu :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaa :(((( utanıyorum söylemeye ama diyeti yapamadım. 1kg daha verdim. Ancak midem kötü oldu. O nedenle ekmek ve bazı yiyecekleri ekledim :) Abartmıyorum tabi ki. Dukan gibi hızlı olmayacak ama en azından midemi kaybetmemiş olurum :)))) Her gün spor yapabilsem keşke ama mutlaka aksilik oluyor ya da yorgunluktan bir şey yapamıyorum. Neyse azmimi korumaya devam :)

      Delete