Wednesday, March 21, 2012

Dukan Diyeti v2(Versiyon 2) - 1. ve 2. Gün


Merhabalar,
Dukan diyetine ara vermek zorunda kalmıştım grip olunca. Sonra da devam edemedim. Aynı diyeti yapmasam da abartmadan yemeye çalıştım. Hala verdiğim kilodayım ;) Diyeti yeniden yapmaya başladım. Umarım bunun sonu da versiyon 1 gibi olmaz :))) Geçen hafta 3 gün eliptik bisiklete binmiş arkasından 10 dakika hafif karın ve esnetme hareketleri yapmıştım. Bugün de yapmaya çalışacağım. Nedir bu kadınların çilesi yahu :) Neyse Jennifer Hudson'a bakıp bakıp kendimi gaza getiriyorum. Ha bir de Gizzy'i görünce...





Dün ne yediğime gelecek olursam;

Sabah : 2 haşlanmış yumurta
Öğle : Ton balığı
Ara : Yoğurt (yulaf kepeği ile)
Akşam : Yumurtalı peynir ve yoğurt

Aralarda yağsız kaşar yedim. Bugünkü menümü şimdilik yazacak olursam,

Sabah : 2 haşlanmış yumurta
Öğle :

Hadi size iyi günler anacım ;)

Not :
Öğle : Ligth ton balığı
Ara : Yoğurt (yulaf kepeği ile)
Akşam : Fırında hamsi

No comments:

Post a Comment