Wednesday, May 23, 2012

Kısa kısa haberler...

Bugün tartıda 67.7' yi gördüm. Havalara uçtum resmen... Ne kadar güzel bir duyguymuş. Aslında Dukan'ı bıraktığımdan beri diyet yapmıyorum. Akşamları yemek yemiyorum bir haftadır. Meyve, yoğurt gibi ufak aperatiflerle geçiriyorum sadece. Kilo vermeye devam. Umarım bu şekilde devam eder. Spor için haftada 2 yapabilirsem 3 kez bisiklete biniyorum. Yürüyüşümü artırdım. Hafta sonları uygunsam eğer eve yürüyerek gidiyorum.


Tez için de güzel şeyler olmaya başladı. Bakalım bu şekilde devam edersem seneye bitirmek istiyorum :)))) İstemek bedava nihayetinde:)


Bu arada deli gibi kitap okumak istiyorum. Bir kitap okuma kulübüne katıldım. Epeydir istediğim bir şeydi. Ankara'da böyle bir şeyi bulmak ne kadar zormuş yahu. Ve işin ilginç tarafı çok yakınımda bir arkadaşın, her gün görüştüğüm bir kişinin gittiği kulüp bu. Başka bir iş için gittiğini düşünüyordum. Bahsedince ben gidiyorum sen de gelsene dedi :))))) . Hayat ilginç işte. Gökte ararken yerde buldum. (Bu ataları seviyorum her duruma cuk oturan bir sözü buluyorum sayelerinde).Bu sene Hasan Ali Toptaş'ı okumuşlar. Ben de iki kitabını aldım. Yalnızlıklar ve Uykuların Doğusu. Bu yazarın kitabını ilk defa okuyacağım umarım severim. İdefix'ten bu kitapları alınca tabi dayanamayıp Can Yayınları' nda  olan %50'lik indirimle Yekta Kopan'ın ve Paulo Coelho'nun setlerini de alıvermişim :)))) Bayılıyorum Yekta Kopan'a, hele sesine. Blogunu epeydir takip ediyordum. Kitaplarını da keyifle okuyacağıma eminim. Paulo Coelho'nun birkaç kitabını okumuştum. Hepsi set olarak elimde olsun dedim. Okumasam da kitaplarımı görmek hoşuma gidiyor. Gidip kitaplıkta seviyorum kendilerini :)

YalnızlıklarUykuların Doğusu

Paulo Coelho Seti (13 Kitap Takım)Yekta Kopan Seti (8 Kitap Takım)

3 comments:

  1. ilk kitabı bende merak ettim okumak istyrm :)

    ReplyDelete
  2. hayatındaki gelişmeler ne güzel ayrıca kitap okuma klubü çok güzel fikirmiş :)

    ReplyDelete