Tuesday, July 16, 2013

İnsanlara nasıl davranmalı?

Bu soru her geçen gün beni daha fazla zorluyor. Bugün yaşadığım bir olayı aktarayım: Hocalarımdan birinin rica etmesi üzerine bölümü gezmeye gelen bir öğrenci ve veliyi laboratuvarları gezdirecektim. Yanımda anahtarlarımın olmadığını odamdan alıp geleceğimi diğer anahtarları ise arkadaşlardan alırım dememe kalmadı arkadaş odasının kapısı yarı açık olmasına rağmen dışarı fırladı ve anahtarlarını bana verdi. Birçok insan için çok masumane gelebilir bu durum. Ne var ya sana yardım ediyor diye düşünülebilir. Ancak kendisinden istememe rağmen bu yardım!!! olayını anlayamıyorum. Bu sadece bu durum için geçerli değil. Benden istenen her görevde, her işte buna benzer o kadar çok davranışla karşılaştım ki... Dayanamıyorum artık. İşim bittiğinde odasına anahtarlarını vermek için gittiğimde sakin sakin "gerektiğinde! ben senden alırım" diyecekken de telefonla konuştuğu için hiçbir şey söyleyemeden oradan ayrılmak zorunda kaldım. Bu insanın işlerime karışmasını nasıl engelleyebilirim? Tabi bunu sinirlenmeden ve laf sokmadan yapmam lazım. Bir beceremedim şu işi :) Basit gibi gelse de sık sık bu duruma maruz kalıyor olmam canım çok çok çok sıkılıyor. 

No comments:

Post a Comment