Monday, May 27, 2013

Dermoeczanem.com

Çok memnun olduğum online bir alışverişimden bahsetmek istiyorum. Dermoecza
nem sitesini birçoğunuz duymuşsunuzdur. Ben de nette okuduğum yazılardan sonra Physicians Formula kampanyasından faydalanmak için bir göz kremi aldım. 




Ürün ertesi gün elimdeydi. Bu kadar hızlı alışverişi ilk defa yaşadım. Hayran oldum ;) Yanında almak istediğim ürünü belirtmemişim o sırada. Ben de hemen mail attım siteye. Bir iki saat sonra aradılar. "Efendim paketleme sırasında unutulmuş. Hangi ürünü istiyorsunuz hemen yollayalım" dediler. İstediğim ürün olan Bronze Booster'ı söyledim. O da ertesi gün elimdeydi. Ben hemen gelmez diyordum ikisinde de. Ürün geldi deyince çok şaşırdım. Bu kadar güzel hizmet sundukları için ayrıca teşekkür ediyorum. Bronzer da hoşuma gitti. Hediye olarak gönderdikleri çantalar da çok güzeldi. Fotolarını bir ara çekersem eklerim. Alışveriş yaparken aklınızda olsun bu site de...

No comments:

Post a Comment