Monday, August 4, 2014

Paris Gezi Notları-4

Paris notlarıma kaldığım yerden devam. Bu fotoğraf eğitimin son günü sertfikalarımızı aldıktan sonra çekildi. Sınav sonrası hatırası. Çok güzel ve eğlenceli zaman geçirdim. Hepinize teşekkürler ;)


Otelin yakınından bir fotoğraf. Otobüs beklerken fotosu diyelim.


Ve Louvre Müzesi. Tek kelimeyle muhteşem. Ayaklarıma kara sular indi. Ama gerçekten değdi. "Mona Lisa bu mu" dememe de neden olmadı değil :) Gezin, gezdirin...











Mona Lisa... Müzede en yoğun kalabalık bu kesimdeydi sanırım. Tablo İtalyan sanatçıların eserlerinin bulunduğu salonda yer alıyor.






Fotoğrafım çekilmeden olmaz. Yorgunluktan dağılmışım :)





Bu sefer Eyfel'in 2. katına kadar çıktım. Manzara harika. Paris buradan yaşanır sanırım :) İddialı bir laf ama romantikliği beni benden aldı. Ah Kociş birlikte gidebilseydik keşke :( Neyse bir dahaki istikametimiz Paris olsun. Hem her yerini gezemedim değil mi :) 














Vitrinlere bakmadan olmaz :) Çok beğendim bu vitrini nedense. Ama gezmekten alışverişe imkan kalmadı :) O da bir dahaki sefere...


Ve bir metro fotoğrafı daha :)


No comments:

Post a Comment