Thursday, August 7, 2014

Paris Gezi Notları-5

Daha bitemedi durun :) Sıkılmadınız umarım benim güzel fotolarımdan :)))))) Bu da Montmartre' ye giderken çektiklerim. Hem foto çektim hem de çektim. Gerçekten bavulla baya zorluk  çektim :) Otel uzak olduğu için otele dönemezdim tekrar. Bavulu bırakacak bir yer bulamadım. Taa oraya kadar götür babam götür. Kolum koptu.Hem güldüm, söylendim kendime "zorun ne Sevda?", hem terledim.  Ama gitmeme DEĞDİ doğrusu. Harika bir yer, harika bir manzara. Mutlaka gidilmeli, görülmeli :) Bavulla olsa da :)


Bu şeker dükkanına aşık oldum. Bütün şekerleri alabilirdim :)





Millet eğleniyor. Şansıma o hafta gezdiğim süre boyunca yağmur yağmadı ki normalde yağmurlu olurmuş o zamanlarda :)












Bu da teleferikle aşağı inişten :)





Ve dönüş başladı. Dönüş fotosunu eklesem de son bir post daha var. Bekleyin ;)




No comments:

Post a Comment