Thursday, February 2, 2012

Ben bugün 30 oldum ;)


Bir an gelir hayatınızın dönüm noktası olur ya o an, sanırım onlardan birindeyim. Pek önyargılı bakmamıştım aslında bu ana. Hep uzak gelmişti ama madem geldi keyfini çıkarmak lazım değil mi? Bir kadın gibi yaşamak istiyorum, harbi bir kadın gibi hayatı... Her anımı doya doya, coşa coşa yaşayacağım be :) Benim dönüm noktam burası olsun hayatımda. Geçmişe baktığımda ufak da olsa yaşadığım tüm olumsuzlukları siliyorum. Yeniden eskisi gibi Polyanna olmaya devam. Hayatın gerçekleriyle tabi ki. Ben benim. Beni böyle sevenler olsun hayatımda... Yapmacık hayatlar ve insanlar olmasın artık. Huzurlu ve mutlu bir hayatı yaşayıp, torunlarıma dolu dolu anlatacağım anılarım olsun.
Hayatımda yapmak istediklerim diye bir listem olsun blogumda. Arada gelip yaptıklarıma bir çarpı koyarım, yapmış olmanın keyfiyle..."Plana uymamışım. Harekete geçmeliyim" diyerek acil kalkınma planları yaparım listeyi gördükçe...




Madde 1 : En büyük hayalim şirin, sağlıklı ve sevimli mi sevimli 2 çocuğum olsun.


Madde 2 : En büyük hayalim çocuk olsa da bebişlerden önce bir kere kocişimle New york'a gitmek istiyorum. Hep merak ettiğim, mutlaka görmek istediğim tek yer. Filmlerin mi yoksa okuduklarımın mı etkisi var bilemiyorum ama beni büyülüyor. Neredeyse İstanbul kadar... O modern ve canlı dokusunu yaşamak, koklamak istiyorum resmen. Ne de olsa kıpır kıpır bir insanım. Ağır aksak bir şehire gidecek değilim yaaaa ;)

Madde 3 : Doktoramı en kısa ve en iyi şekilde bitirmek ve uluslararası makaleler yazmak istiyorum. Dolayısıyla bundan sonraki hayatımda da akademisyen olarak hayatıma devam etmek istiyorum.

Madde 4 : Hep güleyim ve insanları güldüreyim. Pozitifliğim hayatımın her yanını sarsın... Çevremdeki negatif insanlar dağılın, yoksa ben dağıtırım :)

Madde 5 : Sağlık, herşeyin başı sağlık. Kocişimle sağlıklı bir ömrüm olsun. Çok paraya ihtiyacım yok. "O" olsun yeter.

Madde 6 : Bir de her doğumgünümde mutlaka pasta kesilsin istiyorum. Herkese değer veriyorum, dediklerini yapmaya çalışıyorum, kimseye tepeden bakmıyorum, eşit olmaya çalışıyorum herkesle. Böyle bir insan olarak senede bir gün, bir pastayı haketmiyor muyum :( Yapmazsanız alacağınız var bu sene. Başınızın etini yiyeceğim...

Madde 7 : Kardeşimle ne kadar aram iyi olmasa da çok istediği şeyin gerçekleşmesini canı gönülden istiyorum... Kendisine bu isteğimden bahsetmiyorum tabi ki. Gelip benden özür dileyene kadar. Bu konuda affedici değilim.

Madde 8 : KPDS için İngilizce kursuna gitmek istiyorum. 90'ı çakmak istiyorummmmm.

Madde 9 : Yurt dışında çok değil en fazla bir sene olsa da yaşamak istiyorum. Ufkumuz genişlesin. Buradaki insanlar çalışmayı teşvik etmiyor. Onun yerine çalışma diyor. Paşa paşa orada çalışırım. Kutuplarda insan olsa bizim insanımızdan daha gayretli olur sanırım. "Ne gerek var yahu", "okudun da nolduuuu?" şeklinde sorumsu iğnelemeleri duymak istemiyorum kısa bir süreliğine de olsa...

Ne kadar basit hayallerim var değil mi? Şu anda bu kadar geldi aklıma. Aklıma geldikçe yazarım. Bugün kıpır kıpırım yerimde duramıyorum...........

No comments:

Post a Comment