Saturday, February 23, 2013

Spor-Diyet Challenge, 6/30

6.günde dışardaydım. Bu yüzden uyamadım diyet olayına :( Spor olarak ise Kızılay'dan evime kadar yürüdüm ki evim Abidinpaşa'da (yaklaşık 4.5 km imiş). Bugün biraz yorgun ve aç hissediyorum desem. Ama bırakmak yok. Yemek olarak ise :
Sabah: 2 dilim ekmek, 2 dilim peynir, yumurta ve kocişin patatesli yumurtasından az da olsa aşırma ;)
Ara: Yok
Öğle: Bir dilim pastanın yarısı
Ara: Bir kase yoğurt
Akşam: 2 parça tavuk budu ve salata

Umarım az da olsa bu fireler sonra kötü olmaz benim için. Yoksa çabalarım boşa gidecek :( Öptüms şekerler...

1 comment:

  1. ben çok üzgünüm birkaç gündür giremiyorum nete.
    bugünü yazayım ama:
    kahvaltı: bir gözleme
    öğle-akşam karışmış öğün: 1 tabak sebze yemeği
    1 tabak da yoğurtlu sarma
    ara: 5 adet bisküvi
    ara: meyve
    1.5 saat spor...
    ben de kaçırdım iyice haftasonu olunca maalesef...

    ReplyDelete