Sunday, January 15, 2012

Atak Evresi-4.gün


Biraz zorlandım diğer günlere göre. Yarın tartıyı görünce sevineceğim sanırım. 2 ay önce yaptığım bir diyette yarım kilo dahi verememiştim. Bu diyet oldukça güzel kilo verdiriyor demişlerdi de hadi canım demiştim :))) Doğruymuş. Önemli olan bu kiloları vermek değil, sonrasında almamak :)) Seyir evresi için bu haftaki hazırlıklarımı yaptım. Bugün yediklerime gelecek olursak:

Sabah : 2 yumurta+peynir ve hindi salamından yapılmış omlet
Ara : Activia yoğurt
Öğle : 2-3 dilim hindi salam, 1 uzun sosis, 2 dilim peynir
Ara : 1 kutu küçük yağsız süt
Akşam : 5-6 tane köfte (henüz yemedim, ancak akşama hazır.)
Ara : 2 kaşık yulaf kepeği katılmış 1 kutu küçük yağsız yoğurt

Ancak bugün daha fazla acıktığım için peynir ve salam yedim. Pişmanım ama ne yapayım? Elim ayağım titredi :) Bol bol su içmeyi unutmuyorum bu arada...


No comments:

Post a Comment