Thursday, January 12, 2012

Diyet Günlüğü

Sonunda bana da diyet yolları gözüktü. Yemek kısmak ve arada spor yapmakla bu sorunu çözemeyeceğimi farkettim. Ciddi bir diyet ve düzenli spor yapmaya bugün itibariyle başlamış bulunuyorum. Epeyce araştırarak Dukan diyeti yapmaya karar verdim. Birçok kişi oldukça memnun. Kitabı da bir iki gün içinde alacağım. Umarım bu defa işe yarar. Şimdiye kadar sorun etmemiştim. Ancak giyecek bir şey bulamıyorum ve kilo vereceğim umuduyla yeni şeyler almaktan uzak duruyorum. Yakında çıplak kalacağım :))))) Kocişin laf çarpmalarından da usandım artık :))) . Kilo 73, hedef 63. Bu sefer çok kararlıyım :)))) Gelişmeleri an be an yazacağım.

Kahvaltı : tavada yağsız yumurta, bir dilim peynir
Ara : 1 paket küçük yağsız yoğurt
Öğle : Yağsız tavuk kavurma
Ara : 1 paket küçük yağsız yoğurt
Akşam : Yağsız tavuk kavurma(henüz yemedim ama yemek hazır :))) )

No comments:

Post a Comment