Friday, January 20, 2012

Seyir Evresi 4. Gün (PP)


Sabah : 2 haşlanmış yumurta
Ara : 1 bardak süt, 2 dilim salam
Öğle : 1 parça but, 1 kutu yoğurt, lor peyniri
Ara : 1 kutu süt, 1 kutu yağı süzülmüş ton balığı (aslında bu şekilde balık yemek önerilmiyor ancak elimde olanlarla yapmaya çalıyorum bazen)
Akşam : 6 köfte, 5 parça tavuk kanadı

Yediklerim gittikçe artıyor mu bana mı öyle geliyor :) Bu arada bacaklarımda hafif kasılmalar oluyor. Bunu da günde bir maden suyu içerek atlattım. Vitamin de alıyorum. Sanırım şimdilik iyi gidiyorum. Dün regl olacağımdan sanırım 1 tane kurabiye (avuç içi kadar) yedim. Kabul ediyorum. Ama ilginçtir canım tatlı çekmiyor. Yani eskisi kadar çekmiyor. Ama buna da şükür ;) Pazartesini iple çekiyorum. Her türlü yiyeceğe saldırmıyorum ki eve gelince elma, portakal ve yaptığım yiyeceklerin tadına bakacağım diye atıştırılanlar... Bu kadar kilo almama sebep oldu. Yılbaşında bana ait fotolardan dolayı sanırım durmam gereken nokta bu dedim. Ordan burdan fışkıran yağlarım gözüme sonunda göründüler. Bu durum en azından motive olmamı sağladı :) Böyle devam et kızım ;) kim tutar seni...

No comments:

Post a Comment